reklama

Neverím ...

Ja neverím na rozprávku. Ja neverím, že sny umierajú. Viem, že náhody sa nestávajú. Osudy v pohľadoch sa zabíjajú....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Občas len mlčím a hľadám .Tak, kde je ten správny smer. Možno na sever a na juh. Niekde tam, kde sa šťastia stretávajú. Ja neverím, že občas plačeš. Ja neverím, že sa to stáva, že smútok vedľa mňa zaspáva. 

Viem, že v rukách zhasne mi hviezda. V tme predsa hviezdy zaspávajú. A niektoré sa zhora dívajú. Možno aj nebo vie plakať, no neviem sa na neho dívať. Možno mi zomrelo v očiach. Možno nebá neumierajú. 

Ja neverím, že lásky na prvé pohľady spolu dodýchajú. Možno tlkot prestane biť. A možno padá hviezda, z ktorej želania sa nesplnia. Túžiť a nemôcť mať, prestať túžiť a prestať sa smiať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno z dna vstať. Už nikdy nemať rany v krídlach. Vzlietnuť preč. A padať len, keď vieš, že je tam niekto kto ťa chytí. A v láskavých očiach a v pohľade...

A možno uverím....,

Tatiana Hrušovská

Tatiana Hrušovská

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoduchý človek -najdokonalejší tvor na Zemi , plný chýb. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu