reklama

Na kríži...

Mal to byť koniec...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nevinnosť berie kríž na svoje plecia. V pohľade, taká láska nekonečná. Odvaha kráča vpred na Golgotu. Opovrhnutá poníženosť. Na hlave koruna, čo nemá žiadny kráľ,upletená z trnia. Zapredaný za 30 strieborných, toto je cena človeka. Na tele rany, také, že odvaracajú zrak. No ešte hlbšiu má v duši, čo bolí viac. Srdce sa chveje strachom, no vie, že má to význam. Zbičovaný za moje hriechy, čo ležia tam v temnotách. Klince v rukách, čo sme vzali do svojich dlaní.V krutých pohľadoch, čo ho ukrižovali. Bez ľútosti sme sa dívali a len tak tam stáli. Zbabelo sme utiekli a nechali ho v samote, mysliac si, že ho strestal Boh. Chrámova opona roztrhla sa. Dokonané je. Srdce mu stíchlo. Má to byť koniec ............

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Láska mi umrela na kríži. Zhasla tam moja nádej. Už nepostačia len úbohe slzy. Zapredaná bola nevinnosť. Duša je v žiali. Klince, čo sme do dlaní svojich vzali nás usvedčia. Vina je naša! Koruna, čo sme mu uplietli, tie trnie nás zrania hlboko. Kopija, čo sme mu ňou prebodli bok, nám ostáva v rukách. A v myšlienkach všetky urážky, čo svedomia kričia navždy....

Keď uzriem kríž, budem poznať priateľa. Vzal moju vinu na seba. Priateľa, na ktorom bola spáchana krivda sveta, čo navždy bude volať do neba. Priateľa, čo položil vlastný život za mňa. Uvidím lásku, čo žije, nádej, čo nikdy nezhasne, stopy po klincoch v dlaniach, čo uzdravia svedomia. Ucítim slzy v očiach, pokoj v duši a vďačnosť, čo ostane bez slov. Priateľa, čo ponesie so mnou ten kríž. Svetlo, čo bude žiariť mojím životom. Má to byť koniec na kríži.....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No prišiel Tretí deň, čo zmenil životy. A smrť je porazená láskou na kríží! 

Tatiana Hrušovská

Tatiana Hrušovská

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jednoduchý človek -najdokonalejší tvor na Zemi , plný chýb. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu